2018.09.15 - 15:00

1348 nap 7 óra 51 perc 40 másodperce
házasok vagyunk!

Hasznos információk

Szeptember 15-én délután 15 órakor kezdődik az esküvőnk. 🙂 A templomi szertartás a Szentháromság Plébánián  lesz.

Az esketés után kisvasúttal (Dottóval) 16 órakor elrobogunk a Klastrom Hotelbe. Mivel szűk fél óránk van átérni, mindenkit megkérünk, hogy időben szálljon fel, mert a vonat nem vár! 🙂

A Hotel udvarán 16:30 órakor kezdődik a polgári ceremónia. Rossz idő esetén a Barokk teremben leszünk. ( Reméljük erre nem kerül sor. )

Mindenkit házi limonádéval és pogácsával várunk, mely az udvaron, büféasztalon lesz felszolgálva. A kellemes hűsítő italozás keretében fogadjuk a gratulációkat. Majd ezt követően lesz lehetőség közös fotózásra velünk.

A Hotel éttermében 18:30 órakor kezdődik a vacsora egy hagyományos újházi tyúkhúslevessel.

A második fogás svédasztalon kerül tálalásra. A választható ételek:

• bajor csirketekercs (póréhagymával, uborkával, bacon-nel töltött csirke rántva),
  • szűzérme baconbe tekerve vargányás raguval,
  • mediterrán sertéstekercs (bazsalikomos paradicsomos töltelékkel).

Választható köretek:

• fűszeres sültburgonya cikk,
  • zöldséges rizs,
  • grill zöldségek,
  • savanyúság

A vacsora után átsétálunk a Panoráma Bisztróba, ahol reményeink szerint egy jó hangulatú iszogatás és bulizás veszi kezdetét.

Az este folyamán vendégeink vagytok a ház boraira ( Panoráma fehér / rosé ) és az általunk választott „kedvencekre”: Nyakas Aligvárom, Cseri Rosé.

Az itallapunkról választhattok csapolt sört és természetesen alkoholmentes italokat is.

A rövid italokat a pultnál kérhetitek, egyéni fizetés alapján.

(Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.)

22 órakor érkezik a torta.

Nem lesz menyasszonytánc és menyecsketánc, de mindenkivel szívesen perdülök egyet. 🙂

A buli folytatódik, egészen hajnali 2 óráig miénk a „Panoráma” !!!

Szeretettel várunk!!!

Vigyázz rám kérlek, még maradnék amikor indulsz én utánad szaladnék amikor érkezel majd eléd megyek és csak remélem egy életre elég leszek nem az vagyok akit vártál ezt tudom rég de a reményt azt magam után húzom még érzem ahogy dobog itt belül ez a szív itt a sárban de holnap majd felül egyszer majd elindulunk tudod te meg én mennyei utazás a pokol peremén mondanám ezer szóval ezer évig veled akarom leélni végig egyszer elmegyünk eltűnűnk végleg az életem miattad láttam csak szépnek a világvégén ha állunk a párunk mellett, azt mondjuk köszönöm, kellett.